Srmckl Kızlar 30. Haftamdayım son günlerde bir mide bulantısı vurdu bu haftada normal mi? Ne iyi gelir?
bebegimizibekliyoruz1 Srmckl 30 dan beri bulantım var 33 +4 üm ben ilk zamanlar hiç çekmemiştim şimdi oluyor maalesef çözümü yok prilam dr yazdırıcam doktoruma siz de isteyebilirsiniz iyi geliyor diyorlar
Edaeymen Benimde ilk 4ayim bulantı kusmayla gecti daha sonra düzeldim 29.haftada sabahlari bulantım olmaya başladı 1 haftadır sabahlari midem bulanıyor öyle