guzelbebegimmmmm Burada birisi post açmıştı. Dün ağda yaptım bugün suyum geldi diye. Sanırım çok kasmıştı kendini. Acılı işler riskli en iyisi jileti vurun geçin bacılar
Dmllale Berrasirin polikistik overden dolayı zaten göbeğimde vardı. Hamilelikte çok fena oldu doktordan utandım ağdayla aldım şimdi rahatım😀