Aminella sizde ikiz gebeydınız sanırsam ege üniversitesi size daha iyi olur ben 33 haftalıgım 2 hafta önce egeyw gitmeye başladım ve doktor takıbe aldı yarın yıne randevum var doktor kendisi verıyo randevuyu bida randevu almalla ugrasmak gibi bi derdınız olmaz