kızlar 33+2 de doğm yaptım 1 haftadır küvezdeler ikizlerim 1 hafta solunum desteği vs aldılar şimdi herşeyleri normalde dönmüş sıvı hava vs kesmişler bugün biberonla beslemişler bebişlerimi 1 hafta daha kalacak dedi doktor yani biberonla beslenen bebekleri cıkarıyolar 3-4 güne sanırım neden 1 hafta daha bekliyorum madem hiç bir sorunları yok doktorun dediğine göre 1 hafta daha kalacak sonra almak istiyorum gerekirse imza atıp alacagım biberonla besliyolarsa erkenden çıkar yani 3 hafta olacak bu haftadan sonra 30 haftalık doğum yapanı 1 haftada vermişler anlamadım devletten para alıyolarmış sanırım bununla bir alakası olabilirmi