Muberenay_25 Sdashn yarın vereceğim canım kafamda soru işareti kalsın istemiyorum yüreğine sağlık Allah razı olsun çok sagol ❤️❤️
Sdashn Muberenay_25 merak ettim sizi nasıl oldunuz test verebildiniz mi sonuç çıkınca bizimle de paylaşır mısın
Sdashn Muberenay_25 çok sevindim canım ❤️❤️❤️ Demek ki normal bir soğuk algınlığı oldun onu da meyve falan atlatırsın 🥰🥰