Arkadaşlar çok çok özür dileyerek söylüyorum kabız olmuşum ve çok zorlandım ikindim 31 haftalık şuan sonra karnimda çok aşırı bir sertleşme oldu geçer gibi oldu şuan taş gibi karnım çok korkuyorum erken doğumla kaybım var bundada iğneler falan kullanyrm demir ilacı dozu fazla kansızlık var die bebeğim iyimidir neden böyle çok aşırı sert yani iki taraf ta karnimin