Burcuuu06 Merhaba arkadaşlar dün bebeğimi kaybettim :( çok üzgünüm bugün defnettim o kadar üzülüyorum ki size yazmak istedim 14 haftalıktı :( var mı benim gibi bu durumu yaşayan :(
Crcs Burcuuu06 Allah sabır versin yükünüzü hafifletsin.. @NaimeYilmaz Şimdi hanımefendinin üstüne gelmesinler hassas içerik ekleyin isterseniz.
Deletedmom177227 Burcuuu06 19 haftalık… erken doğum rahim ağzı yetmezliği… ben de bilirim o acıyı… geçer diyemiyorum geçmiyo ama alışılıyo. Tek tesellim beni cennette beklediği… başınız sağ olsun.. siz iyi olun gerisi bi şekilde olur. Ben de şu an tekrar hamileyim serklajlıyım… her şey nasip..
gunesligun Burcuuu06 başınz saolsun. Benim de kaybım oldu. 12 de öğrendim. 9. Haftada kalmıştı bebeğim
habibedogan Burcuuu06 Canom benim hic uzulme plurmu çünkü cennetin kapisinda o seni bekliycek belki bu dünyada seninke beraber degil ama asil gerçek dinyada ahirette seninke beraber olacak isnallah
Humeyrakrtl64 Rabbim dayanma gúvú versinn insallahh tez zamanda kucaginiz dolar rabbimin vardir bi bildigi
Senays Deletedmom177227 Allah yardımcımız olsun inşallah bende serklajliyim kac haftaliksiniz neler yapıyorsunuz ben çok korkuyorum çok panigim
Deletedmom177227 Senays valla 13de oldum şimdi 14e gidiyoruz. Yatıyorum bol bol. Tedbir bizden takdir Allahtan diyorum her zaman. Daha yakın olduğu için bi kere duşa girdim 5dkda cıktım ılık-soğuk su ile. İğne var 2 tane haftada bir.. progeston var günde 3 vajinal… böyle işte… evlat için :)
Senays Deletedmom177227 ne güzel sen daha olumlu gibisin ama Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 😓
Deletedmom177227 Senays olumlu olmak zorundayım ne diler dişünürseniz o olur… hep dedim normal bi hamile gibi olayım doğuma kadar sağlıklı huzurlu rahat geçireyim diye… diğer türlü sürekli korkmanın panik olmanın bi faydası yok. Ha kadere müdahil olamayız ama yine de iyi düşünmek zorundayız. Dedim ya her şey nasip.
Burcuuu06 Allah hepinizden razı olsun arkadaşlar benim erken doğum çok kötü oldu çünkü kimse bilgi vermedi o kadar sancım vardı ki kanama o kadar çoktu ki pedi koyarken ıkındım acıdan elime doğdu tırnağı bile oluşmuştu gözümün önünden gitmiyor :(
Esragkce Burcuuu06 ah canım benim çok üzgünüm ben 10 ay evel 25 haftalık bebeğimi kaybettm defnettik çok acı biliyorm üzülme diyemem hic bi teselli olmuyo bunla ilgili. Smdi tekrar hamileym en büyük ilac bu oldu bana.