hs_mutluluk16 Kızlar 34 haftalık hamileyim erken doğum riskim var ama genital bölgemi kendim almam imkansız… ağdaya gitsem doğumu tetikler mi?
marbling10 hs_mutluluk16 tetiklediği söyleniyor ama bilemedim bir de erkeen doğum riskiniz varmış. Özellikle genital önermiyorlar. Nasıl çözersiniz başka türlü bilmiyorum 🤷 jiletle falan alamıyor musunuz kendiniz?
Busragmc hs_mutluluk16 tetiklemez tabi ki 🥲 yani bence tetiklemez 36. Haftamda yaptırdım ben 37+2 yiz şuan. Hiç bişey olmadı, gittiğin yerin temizliğinden falan emin ol da enfeksiyon filan kapma ama dikkat et 🌸
hs_mutluluk16 Aylinbarlass pilates topunda zıplayın benimki gelmeye çalıştığından doktorum zıplama dedi siz de zıplayın bari😂
hs_mutluluk16 marbling10 ah maalesef göbeğimden dolayı göremiyorum 🤦🏻♀️ Ve hareket olarak da zorlayacak
hs_mutluluk16 Busragmc 36 ya kadar neyle alıyordunuz? Ben gebelikte hiç ağdaya gitmedim sırf bu yüzden de
Pinarlina hs_mutluluk16 herkes için aynı şey geçerli deıl canım kımısınde etkılıyor kımısınde etkılemıyor suan bence gıtme normal yap temızlıgını jilet vs kullan sonuçta erken doğup kuveze gırmesını ıstemez hiç bır anne
hs_mutluluk16 Pinarlina evet ama erken gelirse de anlarsınız ya hiç müsait değilim utancımdan doğuramıcam😂
AdenEva hs_mutluluk16 erken doğumdan iyidir ben de bi kaç doktordan duydum o anki ani acı vs kasılmaları tetikleyebilir gerek yok yapma ağda diye. Yine de siz bilirsiniz tabi de
marbling10 hs_mutluluk16 evet zor oluyor ben de o tekniği kullanıyorum da bi şekilde çözüm bulabilirsiniz. Doğum riskinden iyidir. Tetiklemez dşyen arkadaşların erken dopum riski yoktur o yüzden etkilemez derler ama ağda yapılırken kendinizi kasacapınız için doğumu başlatabşlir
Busragmc hs_mutluluk16 yine ağdayla alıyordum. En son 36 da gittiğim için öyle söyledim ama siz daha önce hiç ağda yaptırmadınız mı ?
Sfm51 Benimde erken doğum riskim vardı ne olur ne olmaz diye 36 da yaptırdım ağda şuan 38 olucam gelen giden yok henüz ama sizin haftanız biraz daha erken bekleyin bence riske atmayın yine de 🥰