ebrar6036 Kızlar bu ilaç 74 TL ve devlet karşılamıyor ama sanırım omega kullanımı çok önemliymiş kullanan varmı yada bilerek kullanmayan bana biraz pahalı geldi sizce alıyim mi https://resimyukle.io/r/aTBepHEnNh
Esra-57 ebrar6036 Evet malesef devlet karşılamıyor ben hamile kalamiyorum diye doktora gittiğimde bana bunu vermişti şuan 31 haftalık hamileyim halen daha kullanıyorum özelde ki doktorum bana folik asit vericekti bende kullandığımı adını felan söylediğim de en iyisi bu zaten demişti sizde ihmal etmeyin için biz burda 81 tl alıyoruz ☺️
Meryems1 ebrar6036 ben kullanıyorum gebeliğim den beri param olmadığı zamana denk gelirse decavit alıyorum
Eminemuhammed ebrar6036 ben de i Mom kullanıyorum 81 e alıyorum içinde çok fazla vitamin var bence almalısın fiyatını düşünme hiç mi dışardan yediğin olmuyor boşa giden bir şey değil
ebrar6036 Eminemuhammed tabiki değildir illaki yeniyor hep faydalı şeyler yiyemiyoruz en kısa sürede alıcam İnşaAllah
ebrar6036 Eminemuhammed tabiki değildir illaki yeniyor hep faydalı şeyler yiyemiyoruz en kısa sürede alıcam İnşaAllah
Asudeprenses ebrar6036 bende kullanıyorum cnm,içinde birsürü vitamin var ,folik asit dahil, zaten 1 paketi 1 ay gidiyor,bence al çok faydalı çünkü
Meri3220 ebrar6036 bana da bugün yazdı doktor 85 TL aldım, multivitamin yani sonuçta bebek ve sizin için iyi gelecektir
Civcivinannesiii ebrar6036 bende kullaniyorum ama esim gecen 81 tl ye almis Ne yazikki devlet karsilamiyo🤦♀️
Crcs ebrar6036 5. Haftadan 12.'ye kadar folidoce sonra doktor omega içeren olsun deyince imom omega kullandım.
Annesibebegi ebrar6036 gebeliğimin başından beri kullanıyorum 35 haftalığım değerlerim güzel. Dermoailem diye bir eczane hep ordan sipariş veriyorum. İki kutu alınca 100 TL üzeri kargo ücretsiz oluyor. Umarım yardımcı olmuşumdur .
Angelim ebrar6036 pahalı ama bazen evde bişey bulamayınca o ilaç yerini dolduracak benimde btdi 4 hafta kaldı doğuma gene alim diyorum