Merhaba hayatımdan ekmeği komple çıkardım bir aydır. Kızartma çok nadir yiyorum genelde protein tüketiyorum bebeğim 1550 g çıktı. Bu beni mutu etti açıkçası doktor da gelişimi iyi dedi zaten. Sıkıntı şu ki burada sürekli anneler bebeğin kilosunun çok olmasına seviniyor bunun sebebi ne acaba? Çünkü çok iri olması hem doğumu zorlaştırır hem de gebelik şekerinin etkisi değil midir? Ben açıkçası doğumda 3 kilo doğmasından yanayım çok iri bebek çok sağlıklı bebek demek değil. Ben mi yanlış yol izliyorum bilmiyorum tabii ki ama .