Gizem51 bizim de çevremizde var bebeği olöayan ama mutluluğunu paylamış oda bence bu kadae ters görmeye gerek yok bende durumlarda gizliyorum görmesinler diye ama foto olunca normal paylaşımca mecur görüyolar doğıcak görücekler her zaman dua ediyorum bençm de 3 sene sonra oldu , onlara d aRabbim versin diye her erkek ister oğlum olsun sevinmesi normal canım