GamzeDurmus sabah 2 akşam 2 olarak kullanıyorum bende yeni kullanmaya başladım tereddüt etmeyin elinize streç sarın yada eldiven giyin bacaklarınızı hafif açıp koyup ittirin zaten biraz ittirince gidiyor 1 kere koyunca alışıyorsun akşamkini gece yatarken koyuyorum artık sabahta eşim işe giderken uyanıyorum sonra tekrar uykuya dalıyorum o esnada koyuyorum çünkü bir süre kalkmayım diye en az yattığımda 1 saat oldu ve bilmiyorum iyimi kötümü çok akıntı oluyor fazlası çıkıyor onun içinde günlük pes kullanıyorum enfeksiyon kapanmaya dikkat ediniz