32+6 haftalık hamileyim bugün sancıyla doktoruma gittim hemen nidicart ilaç ciğer geliştirici iğne serum başladılar 9 da tekrar nst gireceğim duruma göre yatış verilecek şuana kadar hafiflemedi sancılar böyle bir durum yaşayan annelerim süreç ve tecrübeleri hakkında bilgilendirebilir mi lütfen 🙏