Melikenlbt Kızlar 21 haftalık hamileyim tansiyonum 13 8 13 9 14 9 çıkıyor idrarımda protein çıktı benim gibi olup atlatan varmı düzelen
Anne_N Benimde öyleydi. 34+2 de tam ne olduğunu da anlamadan acil sezaryen oldum. Bana sorsan iyiydim ama. Sebep preeklamsi mi ondan da emşn değilim. Şimdi 2. gebeliğim. Umarım tekrarlamaz