Kızlar hamilelikte 36. Haftaya kadar yolculuk yapabiliyoruz biliyorum ama bu uçak şirketleri bizim hamile olduğumuzu nasıl anlıyor😅 ben 28. Haftada uçak yolculuğu yaptım her ihtimale karşı doktordan rapor aldım ama kimse bir şey sormadı🙄 bende bir şey demedim😅 Şimdi 30. Haftadayım tekrardan uçağa binicem tekrar rapor almama gerek var mı