ElifD93 canım ben kullandım ve kullandırtıyorum çevremdekilere. Tabiki inanmak önemli. Meryemana otuna meryem suresi değil, 1 yasin, 1 fatiha, 1 felak-nas, 3 ihlas okunuyor. Açılman başladığı zaman geniş bir kaba suya koyuyorsun. Okuduğun suyu da içine dökersin kabın. (Eğer önceden okuduysan) O açıldıkça sen de birkaç yudum içiyorsun ve açılman oluyor. Arada bi içersin yudum yudum. Ve en önemlisi doğum bittikten sonra mutlaka sudan çıkarmalısın. Ot eski haline geliyor kapanıyor, rahim de kapanıyor Allahın izniyle. En başta inanmak gerek🤲🏻🌷