Merveliyy Adetime 10 gün gibi bir süre var ama çok şiddetli kaşık ve bel ağrım var sanki adetimin ilk günü gibi sancılanıyorum neden olabilir acaba?
Sukranerolkaradag Merveliyy hamile olabilirsin bende de aynı şekilde olmuştu 10gün önceden gidip test yaptırdım sağlık ocağında ve 5 günlük hamileymişim :)
Hatunnn Merveliyy hamilelik olur yumurtalama donemi olurr usutmus olabilirsin olurda olur kesin bseyi yok:)
Buketali Merveliyy benim de hamilelik belirtilerim öyle idi her an adet olacak gibiydim ve bende meme hassasiyeti ve koku hassasiyeti olmuştu Allah gönlünüze göre versin
Asdfgh 10gun var dyosun adet belirtileri bunlar adetin gecınce test yap Bı bak biz kahin degılız ki bilelim onceden
Kardii Sanırım tek anormal hamiş benim hiçbir şey hissetmedim hamileliğime dair 😂 ve 1 aylık hamileyim üstelik hala daha belirtim yok kasık bel ağrımdan başka oda yeni yeni başlıyor 😌 Rabbim gönlüne göre versin 🙏
Sukranerolkaradag Merveliyy ciddiyim ya çünkü anormal bir şekilde kasıklarım ağrımaya başlamıştı. Test yaptır çıkar.
Sukranerolkaradag Merveliyy İnşaAllah yaz mutlaka ama sonraki gün çıkar eğer sağlık ocağında yaptırırsan ve 10dan önce git tahlil için.