Kızlar 22+1 haftadayım . Yani genelde aşağıda oluyor ama bugün kafaya taktım top gibi sağ tarafta toplanıp duruyo sürekli doktor bir sorun yok diyo her gitmemde ama aklıma çok takılıyor baskı hissi var çok aşağıda hissediyorum hareket ettikçe çıkacak gibi hissediyorum böyle durum yaşayan varmı acaba korkuyorum erken doğum riski taşıyorum diye ama öyle bişey de olsa anlaşılır daha geçen hafta muayene oldum alttan herşey normaldi .