Neva35 6,5 aylık hamileyim.Biontech 2.doz yapıldım belimde aşırı ağrı var kemiklerimi oyuyorlar gibi.Böyle bir durum yaşayan varmı. İlk dozda hafifti ama bu defa baya zorluyor.Aynı durumu yaşayan varmı😔
Mrv1007 Neva35 gebelikten önce olmuştum iki dozumu da ama ikinci doz bende de biraz ağır yan etkiler yaptı, ateşim çıktı ve kemiklerim falan ağrdı hasta gibiydim. Bir gün sürdü ertesi gün geçti 😍
Asyaa61 Bende 20 haftaligim bugün 2. Aşımı oldum daha bir kaç saat oluyor umarım bı yan etkisini yaşamam şuan bişey yok ama olursa burdan bildiririm canım.
Alisaseyma4 Asyaa61 bebeğiniz ve siz nasılsınız aşıdan sonra . Yan etki çok oldu mu ? Ben tek doz oldum ikinciyi olmaya korkuyorum yarın randevum var kararsızım kötü şeyler söylüyorlar bebeği kötü etkilediğini dair . Sizde kötü birşey oldu mu bebek iyi mi
EmineKa Alisaseyma4 ben iki doz aşımı da hamileyken oldum. Hassas bir bünyem olmasına rağmen çok şükür Bi yan etki yaşamadım. Bebeğimin hareketlerinde de Bi değişiklik olmadı.