Berrinkarabudak Kbrfrk bende 37+4 oldum.bugun. dünden beri bende az hissediyorum. Tatlı yedim Bi değişiklik olmadı. Doktorum ani Bi azalma hissedersen gel demisti. Birazdan hastaneye gidicem.sizinde gitmenizi tavsiye ederim.
Rumeysa3652 Kbrfrk canım hareketlerini say 15.20 arası olması lazım günlük eğer daha az hareket ederse doktoruna danış
Anne8484 Berrinkarabudak ne dedi doktorunuz acaba?benim de 36+5 az hareket ediyor o da ben ovalayinca