Mellisssa Onun için kasap dıyolr 😂sanırım sürekli sezeryan yapmsndan ama dr hakkında kötü yorum yapanı duymdm işinde iyiymiş
ggul01 gulsumm1 normalde 150ama benim akdeniz kartım var üye olana hastanede özel indirim oluyo 110tl veriyorum doğynmda sezeryan 2500ama ben gene o akdeniz kartıyla 2125ödeyecekmişim sordum