Leylayz Hayırlı akşamlar arkadaşlar 23+1 deyim dün akşamdan beri bebeği çok aşağıda rahmimde hissediyorum atışlarını normal mi, normalde göbek deliğim üstüne çıkmıştı çok endişelendim
Babymy Leylayz 25. Haftada kontrole gittim başı göbek deliğe kadar gelmiş dedi , ama hareketlerini aşağıda hissediyorum dedim , ayakları aşağıda normal dedi , 26+4 üm hala aşağıda hareketleri ve çok az 😅
Edaliko Leylayz bende 20 +5 deyim önce sol kasigimdadyi bu hafta gobek deliğine doğru gecti sonra biraz sağa bugün de dediğiniz gibi aşağıda hissettim bende insallah iyilerdir rahatlari😃
35SD28 Leylayz merhaba bugün bizim de ayrıntılı ultrasonumuz vardı bana da bebek çok aşağıda dedi.22+4 düz. Çamaşırımı bayağı indirdim desem yeri var
demethanim Leylayz eveeet çok normal tam dediğin haftalarda resmen ayağı kasıklarımdan çıkacakmış gibiydi. Şimdi kaburgalarım kırıyor sağolsun. 🙄
Cnsymn Leylayz doktorunuzla görüşmenizde fayda var bende aynı sorunu yaşadım bebeğin yerleşim yeri aşağıda rahme baskı yapıyormuş. Herkeste farklı olabilir en iyisini doktor biliyordur
Azra1818 Bende 22 yim aynen benimde öyle rahmimde ayakları resmen kendimi sıkıyorum hep sanki wc de felan hemen çıkıcak gibi geliyor ya
Busra2013 Leylayz ben ılk 19+3 de hıssetım sureklı cok alta hareket edıo bugun sordum doktora ayakları orada normal deıd
Selime28 Leylayz valla kötü bisey varmıdır bilemem ama arkadasima doktor muayenede bebek aşağıda demiş ve ilişkiyi 28 inci haftaya kadar yasaklamış belki sizin içinde doktor öneri tavsiye bisey verir doktora görünmekte fayda var
Baharozdemir Leylayz çok normal arkadsim haftasına göre öğle oluyor zaten. Ama kontrolunuze çok gün varsa yine gidin derim dr unuza. Sonra yavaş yavas yukarı doğru çıkıyorlar