sehersalih epidural aldım normal doğumda son 1 saatimde sancılarım hafiflemişti doğumu yavaşlatmadı. Doğumdan korkmayın tamamen kafanızda kendinizi rahatlatmaya çalısın, squat yapın egzersiz yapın. o anda tek odağınız çocuğun sağlığı oluyor sancılar çok olsa bile sonunda kucağınıza aldığınızda hepsi geçiyor :) sağlıklı bi doğumunuz olur inşallah. İkinci kez hamileyim inşallah yine normal doğım yapacağım epiduralli