Dün acile gittim burda öğrendiğim kadarıyla rahim kasılması yaşıyorum diye beni nstnin tacoya bağladılar tüm karnın sertleşiyorsa kasılmadır dediler ama benim tek taraflı sert çıkıntı oluyor tuhaf bu ki cihaza bağlıyken hiç kasılmam olmadı ağrımda vardı enfeksiyon var az bişey dediler bu durumda bir şey olsa sancı çıkar mıydı orda sormayı unuttum dışardan bakınca böyle bölgesel sertlik ve şiş oluyor hala devam ediyor