Arkadaşlar 8+3 günlüğüm bugün. Doktorum 11. Haftada çağırdı kontrol ultrasondan bakacağız ve ıkılı testten bahsetti. Kesınlıkle zorunlu tutmuyorum sizin kararınıza bırakıyorum dedi fakat size haftası erken mi yoksa bu haftada yapılsa iyi mi ve ikili test yaptırmalı mıyım detaylı Bilgiyi alabilir miyim ? Görüşlerinizi önemsiyorum güzel anneler 😇