Nur1011 canim benim adetim 26 ekimdi gecdi 4 kasim oldum.hala kan geliyor.ilk iki gün kahve rəng qan geldi.sonra çoxalmaya başladı.aslinda 6 7 dedi gün olub yikanib temizlenerdim.simdiyse.8ci günündə azalmaya başladı kan.hala geliyor kasim 15 hala hafif lekenme oluyor.test yapdim bu cikdi.3 gün əvvəl test yapmisdim.postumda paylaşım yapmisdim.budan daha belirgin idi.dusukmu yapdim acaba