MerveeD İnternet ve çevre yerine doktorunuza sorsanız daha mantıklı olmaz mı ben 15 yada 16 haftamdan doğumuma kadar kullandım çünkü krampı sadece magnezyum önlüyor şu an kaç haftalıksiniz bilmiyorum ama ilerki haftalarda krampalariniz başlayacak ve inanılmaz ağrınız olacak o agriyida sadece magnezyum önlüyor ona kaldıysa demiri folik asitide kullanmayın