Kızlar perşembe günü doğum yaptım 1dikişim var oda hemen atar dedi doktorum
Çıkışımıza yakın doktorum odaya geldi ilaç falan yazdı durumu sordu vs o an kızım emmek için ağlıyordu ne dediğini tam anlamadım 1hafta sonra gel dedi gibime geldi
Normal doğum yapıp kontrolle çağırdı mı doktorunuz
Oğlumda da 2dikişim var ama çağırmadı şimdi boşu boşuna gitmeyim 2cocugum da onları da bırakacak kimsem yok hastanede harap olmasınlar