_ipekkkkk Deletedmom16362 28+3 Elhamdülillah iyi diyelim diyi olsun 🤲🌸 Sırt ağrısı var sadece arada kasıklarda ağrı oda yatarken kalkerken baskı yapıyor Diyetle falan geçiriyoruz zamanı 🤲👣
sessiz_oyuncu Deletedmom16362 25+5te gitmiştim devlete. Ordaki doktor yazdı renkli usg diye 2 hafta sonrasına randevu verdiler. Bilmiyorum ki neden yazdı. Yarın gireceğim bakalım.
Deletedmom16362 Seminay Maalesef benimki de göstermedi. Bi ayrintili da foto alabildim o da yan profil.