Kizlar biraz uzun yazacağım şimdiden affalo dün akşam saatlerinde kasıklarımda bı ağrı oldu ve neredeyse yuruyemedim diyebilirim bugün kendi doktorum izinli olduğu için farklı bir doktora gitmek zorunda kldim ilk önce nst çekti ve rahimin hareketli dedi doğum habercisi mi dedim belli olmayabilir dedi ki ağrım devam ediyor ki sorum şu ki benim haftam adetime göre 39.5 bütün gittiğim doktorlarda ayniydiydi ama bugünkü 39,1 dedi nasıl yani gerilememi var dedim hayır sağlık bakanlığı hesabı takibi üzerine dedi kafam karıştı açıkcasi velhasıl benim gibi rahim hareketli olup doğum yapan ve hafta uyumsuzluğu olan var mi