guzelbebegimmmmm Polenpolen52 benim de o haftada kanamam oldu. Acilen doktora gittim progestan fitil vermişti. Ben doktorumdan rica ettim serumla beraber ağrı kesici ve progestan aldım. Bebeğim tutunsun diye. Çünkü 2 düşüğüm olmuştu. Serum sonrası eve geldim 1 hafta güzelce istirahat ettim fitili ilacımı düzenli kullandım. Hamdolsun şuan 23 haftalığım🥰
Polenpolen52 guzelbebegimmmmm elhamdulıllah, bende evde dınlenecegım oturdugum yerde makrome anahtarlık yapıyorum ınst, sayfam var , bıraz yogun oluyor orgu ormek zarar verırmı sızce oturdugum yerden yapıyorum ama, bu haftaya kadar bır sorun olmadı ama
guzelbebegimmmmm Polenpolen52 ben uzanmıştım sol tarafıma yatıp. Siz de dinlenin yatar pozisyonda olun bence. Çok oturmayı önermiyorlar gebelikte. (Riskliyse tabi)
Baharr42 Benimde kanamam oluyor kahverengi leke gibi bugün doktora gittim fitil ve iğne verdi ama kendi doktorum zamana ihtiyaç var dinlenmelisin diyim progestan hap verdi çok kararsız kaldım hangisinin dediğini yapmalıyım bilmiyorum 😔
adsmom Papatya-Kokusu merhaba benim de plesantam aşağıda dün gece lekelenmem oldu, sizin bebeğiniz şuan iyi mi kaç haftalık oldu acaba? Çok korktum :(
Polenpolen52 adsmom 11 +2 haftalık, bebek iyi onluk sorun yoktu ama bu haftalarda plesenta asagıda olunca olabılıyor dedı bana, ama bende leke degıl kan geldı su gıbı kandı, yınede korkma dedı bebek iyi gosterdi de
Papatya-Kokusu adsmom Merhaba canım benim tamamen rahmimi kapatıyor suan bebeğim gayet iyi 20+1im ilk defa kanama yaşadım ama geçti cok sukur ilaçlarla ve bol dinlenmeyle tuvalet harici kalkmadım hep yattım ağrımda vardı dokunamıyordum karnıma hepsi geçti ama suan hiç ağır kaldırmıyorum dısarı gezmeye cıkmıyorum evde yemek va yapıyorum zorlamadan doktorum dedi dikkatli olmaya calısıyorum sende kendini üzme böyle durumlarda kanama beklenen bir durum zaten sadece dikkatli olmalıyız sen kaç haftalıksın ❤️
Aydkly Benimde aynı zamanlarda başladı ve ben şuan haftalık pruloton kullanıyorum ve dinlenmeye devam hiç birşey yapmıyorum cabuk gececek birşey degil ama bebek saglıklıysa korkmayın elimizden gelen sadece dinlenmek
gldn065807 Polenpolen52 21haftmadayim hala ara ara kanamalarım oluyo ilk haftalarda kanama alanı vardı da geçti şimdi plesanta aşağıda dendi o yapuyormus şimdi hala hafta iğneyle devam ediyorum hayırlısı
adsmom Papatya-Kokusu 23+5’im benim de tam kapanma var bugün yatmaya başladım. İnşallah bebeği en azından 34. 35. Haftaya kadar sağlıkla taşırız 🙏🙏🙏
Papatya-Kokusu adsmom Amin yavrum bende ona dua ediyorum keşje tam kapanma olmasaydı ama oldu artık benimki bide o kadar güzel ortalamıski doktor yukarı cıkacağını sanmıyorum dedi söyle bi 30u görsek rahatlicam sonrada 34-35i bekleriz 😊