Mel_yuz Kızlar 35.haftadayım bir haftadır ishal sıkıntısı var yarın iç hastalıklarına görünmeyi düşünüyorum. Ne iyi gelir bilgisi olan var mı
YAkyol Mel_yuz kabiz olmaktan iyidir o daha beter 😬 sanirim sulardan olabilr ortalikta salgin gibi bisey varmis
UgurEdaAltun Bende 37 haftalıgımDoktorunuza gidin arkadaşlar bende islah mide bulantısı kusma vardı kendi doktorum hemen serum taktı
Mel_yuz YAkyol evet canım hamile ve çocuklar özellikle aciller bu durumdan doluymuş ama bebiş olunca herşeyden korkuyoruz 🙆♀️