mammaaa33 9+3 haftalığım sabahtan bu yana 3 4 kere alt tarafa doğru kramp ve şiddetli ağrı giriyor 10 sn sürüyor sürmüyor çok korktum normal mi bu zamanlar nu kadar şiddetli olması
MerveeD mammaaa33 normal benımde oyleydı yerleşmeden ve bebegın buyumesınden dolayı oluyormus 13 haftalık hamileyim hala bazen cok kısa suren sancılarım oluyor