KA06 selam canım hemşehrim 😘 ben engin hocaya gidiyorum çok memnunum özel hastanedeydi şimdi kendi kliniğinde. Tural hoca var özelde onada gittim oda iyi bir doktor. Mehmet yaman devlet hastanesindeyken bir defa gittim o zaman gebelik yoktu adam sandalyesinde iki metre yayılmış içeri girdim şikayetimi belirttim muayene olmak istedim kis vardı onn kontrolüne gittim gebelik istiyordum ama bana dönüp sen çok kilolusun git zayıfla gel dedi o günden sonra o adamdan nefret ettim asla da gitmedim şikayetimi ettim ama hiçbir şey yapılmadı tabi. İşinde iyi olabilir ama bi kadınla nasıl konuşacağını bilmeyen biri