Nurans ilk kızıma hamileyken doktorum Derya hanımdı cok memnun kalmıştım ama hastanenin bebek hemsirelerinden memnun kalmadıgim icin bu gebeligimde tercih etmiyorum nisa hastanesi tabi ben dogum yapalı aralıkta 2 yıl olacak belki bebek hemsireleri daha ilgili davranıyorlardır