Aysegull33 Tamam canım teşekkür ederim 🤗 bana da 14 haftalıkken benim tahminim erkek dedi doktor ama net söylemem için diğer kontrole dedi, 18. Haftamda gidecem bakalım 2 hafta sonra hayırlısı sağlıklı olsunda ☺ bende forum yaşam da Ahmet Işıktan var ona gidiyorum ama değiştirir miyim bilmiyorum Dilek hanımı araştıracağım 😊