Merhaba hanımlar , adet gecikmemin ardından 3 test yaptım 3üde pozitif çıktı. Sat’a göre 5+1 haftalık hamileyim. Kan tahlilini daha bugün yaptırdım çarşamba günü çıkacak sonucum. Hiç belirtim yok hamile değil gibiyim. Acaba kimyasal gebelik mi geçirdim diye düşünüyorum. Bu arada ikinci gebeliğim. İlkinde 5.haftada göğüs ağrılarım vardı. Bu gebeliğimde hiçbirşey yok. Sizin belirtileriniz nasıl?