bireylulmeselesii Kızlar merhaba. 15. Haftadayız 3. Haftadan beri enox 0.4 kullanıyorum. Morarmalar oluyor bazen ama bugün sol tarafımda iğne vurduğum kısımda elime sert bi beze geliyor. Bu bi sorun oluşturur mu normal mi bilginiz var mı
Asyaveannesi36 bireylulmeselesii bende enox vuruluyorum 🤦🏻♀️ Covid oldum doktorum pıhtı atma durumuna karşı önlem için kan sulandırıcı verdi bende 4.gün oluyor canım beze morarma vs
Mevaninannesiii bireylulmeselesii sürekli aynı yere vurulma canm . Şişlik olan yeri yavaşça ovala zamanla geçiyor
bireylulmeselesii Sevdaelmc bebeğe bir zararı olur ya da etkisi olmaz diye endişelendim biraz. Çok teşekkür ederim
bireylulmeselesii Mevaninannesiii dönüşümlü vuruyorum aslında ama yanlış yaptığım bir şeyler var belli ki. Göbekten vuruldum baştan beri bir sağ bir sol yapıyorum ama yine de oluyor morarma sürekli. Sertlik ilk defa oldu
Esragkce bireylulmeselesii ağnı iğneyi bende vuruyorm canım morarma arada oluyo sertlikte oluyo yanlış vurmussun iğneyi büyük ihtimal havası tam cıkmamış bide damara getirmissndr. Ama yanlıs vursanda bi zararı yok sadece morarma oluşuyo o kadar oda geciyo 3 4 günde.
bireylulmeselesii Esragkce ben de belki bebeğe bir zararı olur ya da etkisi olmaz ılacın diye biraz endişelendim. Çok teşekkür ederim 🙏
iki_tospik_annesii bireylulmeselesii Bende kullanıyorum benim ilk oglumda karnım hiç gözükmüyordu morluktan o derece Şuan tekrar kullanıyorum ama çok şükür bunda hiç olmadı morarma
Esragkce bireylulmeselesii yok canım hic bi zararı yok. Hatta bu morarmayı önlemek damara denk gelmesni önlemek icin göbeğine ısık tut ince damarlar gözüküyo onlara denk getirmemeye calıs
Esragkce bireylulmeselesii Doktorumun hemşiresi söyledi bunuda bana dikkat etmeye çalısıyorum bende bu sekilde sadece 2 kez morarma yaşadm
iki_tospik_annesii bireylulmeselesii Bence vücuttan da kaynaklanıyor canm çünkü ilk hamileliğimde 2 ay sağlık ocağında vuruldum kendim alışana kadar onlar vurduğunda bile morarıyordu
annesi_ bireylulmeselesii Normal canım ben 9 aydır kullanıyorum doğurcam artık heryerim mor ve beze oldu kanıyo bazen ama geçiyo çok şükür basenden ve koldan vuruyorum ben göbeğime 3 aya kadar vurabildim yer kalmadı çünkü doktorumda koldan basenden vurabilirsin dedi nerde boş yer varsa oraya vuruyorum 🤷🏻♀️