Glshhhh94 aha ben gel sarılalım bende 100 ile hamile kaldım şuan 86 yım başta bulantım oldu sonra kendimi frenledim tam iştahım açılmaya başlamıştı ki 3 gündür yine bulantılarım geri geldi zaten yemeye yemeye midem küçülmüştü bende 20 haftayım bebekle ilgili gelişimde bi sıkıntı yok 1 -2 kilo daha veririm ama çok kabız oluyorum ondan hızım kesiliyor ilk gebeliğimde de 70 ile hamile kalıp yine kilo verip sonra 86 ile doğuma gitmiştim bakalım bu sefer nolacak şekerden çok çekiniyorum çünkü insülin geçmişim var ona tutulmazsak her şey çok güzel olacak Allah’ın izniyle 🌸 ilk doğumum sezeryandı şimdi kilo almazsam normali deneyebilirsin dedi bakalım oğlum 4,5 yaşında ben doğurana kadar diğer sezeryan üstünden 5 yıl geçmiş olacak