Merhaba hanımlar adet gecikmemin ardından test yaptım ve pozitif çıktı sonra acaba yanlış olabilir mi diye düşündüm bir test daha yaptım o da pozitif çıktı yaptığım testin ardından hiçbir belirtim olmadığı için kimyasal gebelik mi acaba diye düşündüm ve tekrar test yaptım o da pozitif çıktı bugün kan tahlili verdim çarşamba günü sonucum çıkacak ama endişeliyim çünkü 4+3te öğrendim ama hala bir belirtim yok sanki hamile değil gibiyim.