Melhaercan Sugar_she neden 3lüyü yaptırma gerektiği duydun canım ikili iyi çıkınca 3lüye gerek duymuyorlar en iyisi ayrıntılı ultrason
dolunay_6 Sugar_she doktorum ikili iyi çıkarsa 3lü testi yapmam demişti amniyosentez olacağım için 2 li testi de yapmadık 2li iyi çıkarsa 3 yü yapmıyorlar diye biliyorummama doktordan doktora değişir
Sugar_she Melhaercan ben ayrıntılıyada gittim canım 2 gün önce profosöre bı sıkıntı goremıyorıum bebıs gayet iyi sağlıklı dedı. Bende hala diken üstündeyım ya Keske yaptırmasaydım devlet hastnesınde hiç sormuolar canım dırek yapıolar
Melhaercan Sugar_she bende devlet hastanesinde yaptırdım ikiliyi temiz dedi herşeyi 3 lüye gerek yok dedi ayrıntılıyı bekliyoruz allahın izniyle