Kızlar ben kan testi verdim yurt dışında yaşıyorum kan tahlilime bakmak için bir daha randevu almam lazım dı annemde hemşire oldugu için aldım tahlili ona gönderdim beklemedim fakat kan testimde beta çıkmadı. Anlamadım. Bütün degerlerim var tek beta yok