Bebiss_annesi 3-4 haftadır kuru öksürük var geçmiyor bir türlü ilaç da icemiyorum malum ne yapmalıyım, nasıl geçecek bu öksürük?? Doktor bir şey olmaz dedi ama bebeğe zarar verir diye de korkuyorumm. Sorun olur mu sizce?
Tugbaky Bebiss_annesi keçiboynuzu özüne bi bakın isterseniz internetten araştırın öksürük gibi durumlarda işe yarıyo diye hatırlıyorum. Geçmiş olsun.
Hellili Aynı sorun bende de var ve inanın o kadar zorlanıyorum ki nereye gittiysem bi ilaç yazmadı kimse ve içim dışıma çıkıyor her öksürdüğümde bi de erken doğum riskim de oldugu için korku had safada her öksürdüğümde bebeklerde kasılıyor hissediyorum da yapacak bişi yok herhalde Allah tez zamanda şifa versin inşallah