Anemoniasp hs_mutluluk16 Akıntı yapıyor. Şeffaf da geliyor, beyaz da renksiz de. 2 gündür almayı unuttum kullanmıyorum akıntım azaldı kirlenmiyor çamaşırım.
hs_mutluluk16 Birumuteses29 ben de 34. Haftadayım ama şeffaf bir akıntı amniyon sıvısı zannedip doktora gittim doktor akıntın artmış dedi fitille alakası olabilir mi
OzgeeKara Natcan günlük ped yerine peçete kullan bence çünkü orda kaldıkça enfeksiyon yapıyor doktorum önermişti
Natcan OzgeeKara canım peçete oluncada çok ıslanıyor bi de sanki bende hep çamaşırım ıslakmış gibi akıntımı yoksa idrar mı kaçırıyorum anlamıyorum sizde öyle oluyor mu
OzgeeKara Natcan yok o kadar ıslak olmuyor bende fitil olarak alıyorum onu atıyor sanırım.. benim ilk gebeliğimde de o kadar yoğun olmadı doktoruna danıştın mı? Gerçi herkesin farklıdır
Natcan hs_mutluluk16 yani bi anlayamadım bende yani kremsi akıntı oluyor da ama onun dışında hep afedersiniz sanki altıma kaçırmış gibiyim
OzgeeKara hs_mutluluk16 Su gibi değil benim daha kremsi ilacı atıyor sanırım fitil olarak aldığım için
Babydream hs_mutluluk16 aynı sorun bende de var 8 haftalığım bazen sıvı su gibi bazen sarı bazen renksiz yoğun akıntım var 😣 progestanmıdır nedir bilmiyorum aklımda acaba amniyon sıvısı mı ki düşünmüyor değilim
hs_mutluluk16 Babydream ben de öyle bugün soluğu doktorda aldım akıntı dedi demek progestandan oluyor yaşayan çok çünkü