Bence herkeste farklı belirtiler olabilir. Arkadaşlarımın adetten çok farklı belirtileri olmuştu göğüs hassasiyeti şişmesi vs gibi . Ben gebe olduğumu anca adetim geciktiği için test verince garantiledim. Bu süreçte direkt adet belirtileri vardı bende . Adete 10 gün kala nerdeyse kasıklarımda ağrı , her tuvalete gidince sanki akıntı gelip adet olacağım hissi çok olmuştu. Bu yüzden ben sabırla bekleyip adet gecikimi test vermeyi öneririm gebelik düşünenlere , hem gereksiz Ümit olmuyor hem de kesin sonuca varıyorsunuz 🌼 inşallah isteyen herkese nasip olur kalbinin güzelliği ile