Poncikannesii Kızlar aile hekimi rota aşısını önerdi eşim sipariş etmiş eczaneden hem igne hemde ağızdan verilen sıvı şeklinde var ikisinin birbirinden bir farkı varmı? birde bebeğine vurduran oldumuuu
NBA Poncikannesii ben diğer oğluma iki doz yaptırdım ağızdan içirilen ama pişmanım çocuğum hep kabızdı ona bağlıyorum herşeyi zorunlu bir aşı değil yaptırmayın çok yan etkilerini gördük 😔 şu an 6 yaş olucak hala kabız gitmediğim hastane tedavi kalmadı
Poncikannesii UmutsuzPolyanna peki size onu mu alın dediler yoksa siz kendinizmi onu aldınız acaba ikisinin birbirinden bir farkı varmıdır ki
UmutsuzPolyanna Poncikannesii hastanede rutin kontrollerinde ayı gelince doktoru önerdi bizde yine orada yaptırdık
Poncikannesii NBA yaaa çok iyi bir aşı diye bahsediliyor peki doktorlar bu aşıdan kaynaklandığını mi söylüyorlar
NBA Poncikannesii sizce doktorlar söyler mi böyle bişey ve devlet karşılamıyor bu ilacı ama o zaman yaptırdığımda hemşirenin biri önermemişti bana ben yaptırdıktan sonra biraz araştırdım içeriğini ve deneme aşamasında olduğunu okudum çocuklarımızı denek diye kullanıyorlar 😑
Poncikannesii NBA yaa çok üzüldüm çok geçmiş inşallah bir an önce geçer💐 ben de çok arada kaldım eşim eczacı o da önerdi aslında ama bilemedim