Sibel_49 bana da doktorum plesantanın aşağıda olduğunu söyledi. Ben de korktum neye yol açar erken Doğum olur mu diye sordum. En fazla sezeryana neden olur dedi o kadar. Bir de ilişkiye girmeyin dedi kanama olmaması için. Başka da bişe söylemedi. İnternetten araştırdım ben de çok kötü şeyler gördüm korktum ama öle olsa doktor uyarırdı.