@Meleklerim34
24.haftadayız Çarşamba günü gitmiştim suyun biraz fazla ve bebeğin iri bebek dedi doktorum gebelik şekerine bakalım dedi.cumartesi şeker yüklemesi yapıldı bugün sonucum temiz çıktı şekerim yok yani.ama doktorum eğer şeker çıkmazsa aileye çekmiştir diğer ayda azaladabilir dedi.korkulcak bişey yok tatlım.şeker olmasa da olabiliyormuş ama şeker yüklemesi yaptır derim.