inci_f Evet gaip i ancak yaradan bilir.Buna tezat bie yorumum olmadı zaten haşa!
Ama o zaman sizin bu mantığınızla nasıl olsa ölücez nasıl olsa naparsak yapalım kaderimizi yaşıcaz diyerekten her türlü zararlı ne var ne yok tüketelim.Nasıl olsa olacağın önüne geçemeyiz dimi.Kusura bakın ama sizin bu düşünceniz sadece kendizi tatmin etmekten başka bişey değil.
Siz can taşıyorkende için sigaranızı ne diyelim madem,ama lütfen teşvik edici olmayın🙏🏻