Gokcen35 merhaba aclık kan şekerin mi böyle cıktı . Aclık 90 altı olması lazım tokluklar 140 iki durumdada çok yüksek . Benimde gebelik şekerm var. Endokrinoloji ye yönlendirdi kadın dogum doktorum diyetle hallettim , ediyorum en azından diyelim insülin falan başlamaya gerek görmedi 10 gğnde bir ölçüm istedi 21.haftadan 34 e kadar geldik.. sende tedbirini al mutlaka.